Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  
Manual Admini B_560_95_1

 

 Manual Admini

In jos 
AutorMesaj
spin
Owner Comunitate
Owner Comunitate
avatar


Member Title : SPYKE E BAZA Mesaje : 85
Reputatie : 9
Data de inscriere : 12/06/2014
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti

Manual Admini Empty
MesajSubiect: Manual Admini   Manual Admini EmptyDum Iun 15, 2014 5:44 am

1. Comenzile de ban :

Aceste comenzi le putem grupa in doua categorii si anume:

I. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul E PE SERVER:

1.a - amx_ban "STEAM:ID" time "reason"
1.b - amx_banip nick time "reason"
1.c - amx_banip "nick din 2 cuvinte" time "reason"
1.d - amx_banip #nr.ID time "reason"

II. Comenzi pe care le aplicam atunci cand jucatorul A IESIT DE PE SERVER:

1.e - amx_addban Nick "STEAM:ID" time "reason" - cu Advanced Bans / amx_addban "STEAM:ID" time "reason" - fara Advanced Bans
1.f - amx_addban nick IP time "reason" / amx_addban IP time "reason"
1.g - amx_addban "nick din 2 cuvinte" IP time "reason"

La comenzile 1.a/c/e/g intotdeauna sa se foloseasca OGLIGATORIU [ "" ] !

In cazul playerilor cu numele gen : A , * , ç , § , sau atunci cand doi jucatori de pe server au nume asemenatoare (de ex. Player, respectiv (1)Player) - se folosesc comenzile vote / status se ia nr.ID si se aplica comanda 1.d .

2. Comenzi referitoare la vizualizarea / recupererarea IP-urilor !

2.a - amx_showip / amx_ip nick - afiseaza IP-urile celor conectati pe server
2.b - amx_last - afiseaza IP-urile celor care au iesit de pe server

3. Folosirea ESP-ului la cote maxime [ Accesul in meniul ESP se face pe tasta R , numai cand esti dead ( mort ) ] :

3.a - Folosirea ESP-ului in cazul in care facem un demo unui suspect de Wall :

- In acest caz avem nevoie decat de nr.2 - ON , restu OFF ! Practic ne intereseaza decat adversarii si nimic mai mult ! Cu nr 2 ON putem vedea casutele verzi de la adversari prin pereti , cutii etc . In acest fel obtinem un demo cat mai clar , cat mai concludent incat claritatea e maxima si ne folosim de ESP atat cat avem nevoie !

3.b - Folosirea ESP-ului atunci cand facem un demo unui suspect de Aim :

- In aceasta situatie practic nu avem nevoie de ESP , el trebuie trecut pe OFF ( din sagetile UP / DOWN ; ON / OFF ) deoarece tinta / reculul trebuie sa ramana cat mai clare pentru a judeca fazele cat mai corect !

4. Cum se realizeaza ss-urile cat mai concludente !

4.a - Intotdeauna SS-urile se realizeaza fiind spectator ! Inainte de a face SS recomand in a urmari 2...3 runde stilul de joc si de a judeca daca e vorba de skill sau cod .

- Niciodata SS-urile nu se fac in timp ce jucati pentru ca nu stiti pozitia exacta a suspectului !
- Niciodata nu se fac SS-urile in baza ! Ele se fac numai atunci cand are in fata sa prin perete , cutie , poarta cel putin un adversar !

5. Explicatii si indicii la recunoasterea celor care folosesc coduri ( Wall , Aim , Norecoil , Silent - Aim, Leis, Anti-ss)

5.a - Cand vorbim de Wall , intotdeauna ESP ON ( doar nr 2 : ON ) . Wall-ul nu se rezuma doar la urmarirea adversarilor prin perete , indiferent ca le face sau nu damage ... De exemplu la jucatorii mai experimentati gasim wall ON / OFF unde e mult mai greu sa realizezi un demo cu faze concludente ! Wall-ul se poate deduce si din fazele unde el se retrage ( se fereste de multime " adversari " ) , umbla cu he-ul in mana toata mapa pana prinde in raza un adversar , nu pierde niciodata adversarii de pe monitor si astfel situatiile pot fi mult mai multe !

5.b - Cand vorbim de Aim , intotdeauna ESP OFF incat sa avem cat mai clara imaginea . Aim-ul intotdeauna e setat pe cap /piept se poate recunoaste foarte usor, deoarece miscarile tintei sunt bruste, sare de pe om pe om.

5.c - Norecoil - Se poate observa la viteza normala sau in slowmotion ( viewdemo nick.dem ) atunci cand suspectul apasa ! Daca playerul suspect trage rafale de cate 3..4 gloante se vede foarte greu ! Gloantele se duc liniar iar fiecare glont urmareste tinta, recuul armei fiind absent . De asemenea experienta adminului isi spune cuvantul !

5.d - Silent-Aim - Cum ii spune si numele are caracteristicile unui aim numai ca e mult mai " silentios " . Nu mai apar acele miscari bruste de pe un adversar pe altu ! Totusi, se observa cum tinta este fortata pe adversar, iar atunci cand are in fata 2 adversari si ii apasa , tinta incepe sa devina haotica miscandu-se in zig zag. De asemenea in acest caz nu mai exista recul la arma ... si aici depinde de experienta adminului !

5.e - Leis - Este un cod ce se aseamana cu Silent-aim-ul, insa exista o diferenta majora. Tinta, il loc sa fie fortata pe adversar, nu este atinsa cu nimic, ci doar traiectoria gloantelor. Spre exemplu, daca tu ai tinta pe toracele adversarului, glontul se poate duce in cap fara ca tinta sa fie miscata din pozitia initiala. Se observa cel mai bine in slowmotion.
Atentie ! - La recunoasterea acestui cod trebuie luate in calcul si elementele exterioare cum ar fi : lag-ul, computer mai slab, etc.

5.f- Anti-ss - Aici este vorba despre un script care face in acelasi timp o copie a asa-ziselor SS-uri , insa fara cod ! Acest script se activeaza / dezactiveaza dupa fiecare ss in parte incat creeaza intre poze o mica eroare de timp !

* In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [ STEAM ] :

- In prima poza , scrisul de jos nu apare !
- In a-2-a poza , apare un rand !
- In a-3-a poza , apare 2 randuri !
- In a-4-a poza , apare 3 randuri !

[ Asta se intampla in 90% din cazuri , pot exista modificari ! La baza acestui termen [ Anti-ss ] sunt : Configuratia serverului , plugin de ss !]

http://postimage.org/gallery/zutqgcy/4b27881c/

* In mod normal cand i se fac SS-uri unui player trebuie sa apara [ VALVE ] :

- In prima poza , un rand !
- In a-2-a poza , 2 randuri !
- In a-3-a poza , 3 randuri !

http://postimage.org/gallery/vqux6yc/a4b48f6d/

Pe VALVE sunt si mai multe probleme , deoarece sunt mii de feluri de cs ...in cazul VALVE in termenul [ Anti-ss ] sunt : Configuratia serverului , plugin de ss , CS ! Ceea ce este prezentat aici reprezinta un 80% din cazuri ! Mai jos aveti un exemplu de Anti-ss :

http://postimage.org/image/1rmz5k2jo/
http://postimage.org/image/1rnaqbi04/
http://postimage.org/image/1rnw8b0f8/

ATENTIE ! Numarul de randuri din setul de poze nu este un argument destul de solid pentru a acuza pe cineva de anti-ss, din cauza multitudinilor de factori ce pot influenta pluginul. Cele mai solide dovezi de anti-ss le reprezinta ERORILE DE TIMP, NECONCORDANTELE si DECALAJELE acestuia.

Tema nr. 5 depinde foarte mult de experienta xElevului , pentru a invata tot ce scrie aici trebuie timp !

6. Comenzile cvar !

6.a - amx_cvarmenu - arata comenzile cvar care sunt bagate pe server !

6.b - amx_cvar mp_autokick - daca e activat, da automat kick la spectatori !

- am_cvar mp_autokick 0 dezactivat
- amx_cvar mp_autokick 1 activat(default)

6.c - amx_cvar mp_autoteambalance - face sa fie automat acelasi nr de jucatori la fiecare echipa

- amx_cvar mp_autoteambalance 1 activat
- amx_cvar mp_autoteambalance 0 dezactivat

6.d - amx_cvar mp_buytime - specifica limita in secunde pana cand jucatorii pot cumpara arme , grenazi (de la inceputul rundei) !

- amx_cvar mp_buytime 15 (default)

6.e - amx_cvar mp_c4timer - specifica numarul de secunde care trec pana explodeaza bomba !

- amx_cvar mp_c4timer 35 C4 explodeaza in 35 de secunde !


6.f - amx_cvar mp_fadetoblack - daca e activ innegreste ecranul jucatorului dupa ce moare/sau cand e spec. recomandat pentru meciurile de war

- amx_cvar mp_fadetoblack 0 observatorii vad(default)
- amx_cvar mp_fadetoblack 1 observatorii au ecran negru

6.g - amx_cvar mp_freezetime - inainte de a incepe runda, playerii stau frozen(default)

- amx_cvar mp_freezetime 3 - se foloseste pe hartile unde se cumpara arme
- amx_cvar mp_freezetime 0 - se foloseste pe hartile fy_ / awp _

6.h - amx_cvar mp_friendlyfire - se poate ( face / sau nu ) damage intre coechipieri

- amx_cvar mp_friendlyfire 0 - OFF
- amx_cvar mp_friendlyfire 1 - ON

6.i - amx_cvar mp_limitteams - o echipa poate avea un numar de playeri in plus fata de cealalta !

- amx_cvar mp_limitteams 0 - [ OFF ]
- amx_cvar mp_limitteams 1 / 2 - [ ON ]- O echipa poate avea un numar de 1 / 2 playeri in plus fata de cealalta ! Depinde de valoare [ 1 ] sau [ 2 ] !

6.j - amx_cvar mp_roundtime - seteaza durata fiecarei runde
Exemple:
- amx_cvar mp_roundtime 1 - runda dureaza 1 minut
- amx_cvar mp_roundtime 1.75 - runda dureaza 1:45

6.k - amx_cvar mp_timelimit - cat timp ruleaza harta pe server
- amx_cvar mp_timelimit 0 - harta care este la momentul respectiv , ruleaza pe timp nelimitat !
- amx_cvar mp_timelimit 30 / 35 / 40 - harta ruleaza 30 / 35 / 40 de minute dupa care se va schimba automat !

7. - Tehnici care ajuta la creearea unui demo perfect cu faze concludente !

7.a - Aici ne punem in situatia cand nu putem sta spectator ( serverul nu o permite / adminii nu permit / admin suspect ) !

- De ex. vreau sa fac un demo unui alt admin si de frica sa nu treaca codurile pe OFF , fac un demo in timp ce ma joc ! Cand incepe runda , imi dau kill si cu demo on direct pe el ma pun sau faceti rush cu usp-ul / glock-ul incat sa mori primul dar sa ai timp sa prinzi si faze cat mai clare cu suspectul !

7.b - Comenzile pentru a crea un demo :

- record nume ( incepe inregistrarea demo-ului )

- stop ( opreste inregistrarea demo-ului )

Demo-ul se salveaza sub denumirea de nume.dem si il gasiti :

- C - Program Files - CS 1.6 - strike [ VALVE ]
- C - Program Files - Steam - SteamApps - common - Half-Life - cstrike [ STEAM ]

8. - Cum facem sa vizualizam un demo in slow-motion !

8.a - Deschiderea demo-ului se face prin comanda viewdemo nick.dem !

- Dupa ce aplicam aceasta comanda , incepe de ruleze demo-ul dar avem si o bara de optiuni din care dirijam demo-ul prin :

* Pauza
* Play
* Viteza inainte : x2 ; x4
* Viteza inapoi : 1/2 ; 1/4 (slowmotion)

Vizualizarea demo-urilor in slowmotion ajuta la prinderea celor cu No-recoil si nu numai !


9. - Comenzile folosite pentru schimbarea hartii :

Lucruri esentiale pe care orice admin trebuie sa le cunoasca inainte de a derula un vot :


9.a - Votul se da in ultimele 5 minute ale hartii . Pentru a afla timpul ramas folosim comanda /timeleft .
9.b - Inainte de a se vota se consulta si se tine cont de opiniile celorlati admini , dar si de cele ale jucatorilor .
9.c - In mod obligatoriu inaintea de consultare se verifica ultimele harti jucate prin comanda http://postimage.org/image/y84piy8af/ .

9.d - Comanda de vot:

- amx_voteamp <harta1> <harta2> http://postimage.org/image/5rzsmr4u3/

* Se pot vota pana la 5 harti , dar nu este indicat pentru ca exista mari sanse ca votul sa esueze din cauza lipsei votului majoritar asupra uneia .

9.e - Comanda de schimbare a hartii:

- amx_map <harta> Ex: amx_map de_dust2

* In acest caz se pune harta care a fost aleasa in cadrul votului .
Sus In jos
https://spyke2.forumgratuit.ro
 
Manual Admini
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: ADMIN SCHOOL - INVATA CUM SA ADMINEZI :: Manuale Instruire Admini-
Mergi direct la: